חשיבותו המכרעת של ייפוי כוח

מה זה?

 ייפוי כוח (POA) "הוא מסמך משפטי בו המנהל (אתה) מייעד

אדם אחר לפעול מטעמך לקבלת כל ההחלטות, בעניינים מוגדרים או בכל העניינים."

במילים אחרות, POA הוא מסמך המעניק למישהו אחר את הכוח לקבל את

כל ההחלטות שלך, אם לא תוכל לקבל אותן בעצמך. ישנם סוגים שונים של POA, כגון ייפוי כוח מתמשך וסוגים נוספים, לכן חשוב וכדאי לוודא שאתה חותם על זה שמתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים שלך.

freepik

 מי צריך להשיג את זה?

עבור אנשים שנוסעים לעתים קרובות או שהם הולכים לשהות בחו"ל, מסמך של POA הוא אפשרות הגיונית שיש לקחת בחשבון. קבוצות גיל אחרות שכדאי

לשקול להקים את הלוגיסטיקה עבור POA הן גמלאים או אנשים בגיל מתקדם יותר(במקרה של ייפוי כוח מתמשך).

 במי עלי לבחור כאפוטרופוס שלי?

 בבחירת אפוטרופוס, או האדם שאתה מאפשר לו לקבל את כל ההחלטות שלך, בחר בחוכמה. לאדם זה תהיה גישה לכספים שלך, לבית שלך, וחשוב מכך, לבריאות שלך. זה אמור להיות מישהו שאתה סומך עליו ללא היסוס.

מתי הזמן המתאים להקצות את יפוי הכוח?

יש להקצות מסמכי POA ובזמן, לפני שהמנהל כבר לא יכול לעשות זאת.על מנת שהמסמך ייכנס לתוקף, המנהל צריך להיות בעל נפש וגוף קוליים. להלכה, יהיה זה מועיל לכולם שיש POA. מוצע לזוגות לחתום על POA בזמן שהם מבצעים ניירת אחרת כפי רצונם.

מתי זה ייכנס לתוקף?

 הרשות לא נכנסת לפעולה עד שהמנהל כבר לא יכול לקבל החלטות משלו, או לא מסוגל להיפגש כחוק. זה יכול להיות פיזי או נפשי. אם זה פיזי, המנהל יכול להיות בתרדמת. אם זה נפשי, המנהל סובל ממחלה נפשית כלשהי שהסירה את הרציונליות שלו או שהאדם אינו שפוי מבחינה משפטית.

למה שיהיה לי כזה?

 לאחר שתהיה חסר כושר, למשפחה שלך אין גישה אוטומטית לקבל את ההחלטות שלך. ללא ייפוי הכוח, משפחות עשויות להידרש לעבור תהליכים ארוכים ומאומצים על מנת לקבל את החלטותיך, שעלולות בסופו של דבר לפגוע בך ובבני משפחתך. שלא לדבר על כך, אם אינך ממנה מישהו, לבית המשפט יש את הסמכות למנות מישהו מטעמך אם אתה הופך לחוסר יכולת ואין לך שום אמירה למי יש שליטה. רשות התעבורה מקלה על משפחתך, ובתקווה מועילה לך יותר; שקול להשיג כעת POA בכדי לחסוך את הבעיה אחר כך.על מנת לדעת על עלויות של ייפוי כוח מתמשך, תוכלו לקרוא במאמר על "ייפוי כוח מתמשך עלות"