הלוואה בערבות מדינה תנאי סף

 

אם אתם מעוניינים לקבל הלוואה בערבות המדינה מקרן ערבות המדינה אשר עוזרת לעסקים, בין אם אתם יזמים או בעלי עסק חשוב שבטרם הגשת בקשה להלוואה בערבות מדינה תדעו מהם תנאי הסף להלוואה בערבות המדינה, והאם אתם עומדים בתנאי הסף.

מהי הלוואה בערבות מדינה תנאי סף?

הלוואה בערבות מדינה תנאי סף היא למעשה הלוואה שניתנת מקרן ערבות המדינה. תנאי הסף נועדו על מנת לסנן יזמים ואנשי עסקים אשר אינם עומדים בקריטריונים של קבלת ההלוואה. באמצעות תנאי הסף ניתן לסנן באופן מדויק ומקצועי את האנשים שזכאים להלוואה ואף לעזור להם בבקשת ההלוואה עצמה. הלוואה בערבות מדינה תנאי סף חוסכת כאבי ראש מיותרים, טרחה וזמן  בהגשת הבקשה להלוואה בערבות המדינה.

מהם תנאי הסף לקבלת הלוואה בערבות המדינה?

על מנת לקבל הלוואה בערבות המדינה יש צורך לעמוד בתנאי הסף. תנאי הסף לקבלת הלוואה בערבות המדינה כוללים:

מחזור הכנסות שנתי–  מחזור הכנסות שנתי של עסקים של עד 25 מיליון שקלים בשנה וכן עסקים עם מחזור שנע בין 25-100 מיליון שקלים בשנה. כך שאם אתם לא עסקים קטנים או בינוניים לא תוכלו לעמוד בתנאי הסף של הקרן בערבות המדינה.

ללא חובות לרשויות המס- על מנת להיות להגיש בקשה לקבלת הלוואה בערבות מדינה תנאי סף עליכם להיות ללא חובות לרשויות המס השונות. חובות פתוחים כגון מס הכנסה, רשם החברות, ביטוח לאומי, מע"מ ועוד וכן תיקים בהוצאה לפועל עשויים להוריד את הסיכויים שלכם לקבלת הלוואה בערבות מדינה.

ללא עיקולים או הגבלות- עסקים עם עיקולים והגבלות בין אם זה חשבון מוגבל או מעוקל עלול לעבוד לרעתכם בעת הגשת בקשה הלוואה בערבות מדינה תנאי סף.

חשבונות הבנק חייבים להיות לא מוגבלים בכדי לעמוד בתנאי הסף

חשבון בנק תקין- חשבון בנק לא תקין או חובות עשויים להוריד את הסיכויים שלכם לקבלת הלוואה בערבות מדינה, וזאת מאחר שעל מנת לקבל הלוואה בערבות  מדינה תנאי סף יש צורך שההלוואה עצמה תעבור דרך הבנק עצמו. ואם יש לכם חשבון לא תקין או חשבון פגום הסיכויים שלכם לקבל הלוואה קטנים עד מאוד.

ללא פירוק, הקפאת הליכים או כינוס נכסים- אם אתם נמצאים בפירוק, הקפאת הליכים או כינוס נכנסים לא תוכלו לקבל הלוואה בערבות מדינה וזאת מכיוון שהקרן לערבות מדינה מעניקה הלוואה בערבות מדינה תנאי סף רק לעסקים ללא חובות וזאת מכיוון שהיא מעוניינת שהעסק יצמח ויתפתח ויוכל להחזיר את החובות שלקח. הלוואה בערבות מדינה תנאי סף לא נעשו במחשבה תחילה ועל מנת לעזור לעסקים שבאמת זקוקים לעזרה בתחילת דרכם העסקית.

אין הלוואות מקרנות שונות-  אם לעסק יש הלוואות מקרנות שונות בין אם זה קרן העולה וקרן ליצואנים לא יוכל לקבל הלוואה מערבות מדינה בהתאם לחוקי המדינה אשר אינם מאפשרים זאת. רק לאחר סיום פירעון ההלוואות במידה ויש ניתן להגיש בקשה להלוואה בערבות המדינה.