הלוואה בערבות מדינה לשכירים

 

יוקר המחיה, משכורות המינימום והוצאות המחיה אשר כוללות בין היתר מיסים גבוהים הוצאות שונות לבית לא תמיד מספיקות לסיים את החודש בפלוס. עם הלוואות בערבות מדינה לשכירים ניתן לסגור את המינוס ולבצע את אותם פעולות שאין לכם מספיק כסף, כמו שיפוץ הבית, קניית רכב ועוד.

מהן הלוואות בערבות מדינה לשכירים?

הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק או לשכירים הן הלוואות אשר מוענקות לשכירים מטעם הקרן לערבות מדינה. הלוואות אלה ניתנות רק לשכירים אשר עומדים בקריטריונים של הקרן לערבות המדינה. לשם קבלת ההלוואה על השכיר למלא טופס לקבלת הלוואה בערבות מדינה לשכירים, לצרף מסמכים לטופס ולהגיש לקרן לערבות המדינה. לאחר הגשת הטופס לקרן לערבות המדינה, הקרן דנה עם הבנק בלקוח עצמו אם מגיע לו הלוואה והאם הוא לקוח יציב שיכול להחזיר הלוואות או לא. במידה והקרן והבנק מחליטים שמגיע ללקוח הלוואה הוא מקבל את ההלוואה. אך אם הבנק והקרן מחליטים שהלקוח לא יכול לעמוד בתנאי ההלוואה, הלקוח לא יקבל את ההלוואה.

למה השכירים צריכים הלוואות לשכירים?

מאחר שהשכירים מהווים אחוז גבוה ונכבד מכלל האוכלוסייה, גם להם יש לא מעט הוצאות עקב יוקר המחיה וההוצאות השונות. רוב השכירים עובדים בשתי עבודות ועדיין הכסף לא מספיק להם לכיסוי ההוצאות השונות. עם הלוואה בערבות מדינה לשכירים יכולים השכירים להיות פחות לחוצים ודואגים לגבי הכסף שהם צריכים. הלוואה בערבות מדינה לשכירים היא הלוואה משתלמת ביותר מבין שאר ההלוואות בשוק, היא בריבית נמוכה, בתשלומים נוחים וגמישים ובפריסה ארוכה לחמש שנים. ההלוואה עוזרת לשכיר לקבל את הסכום שהוא זקוק לו ולהשתמש בכסף לצרכיו האישיים.

כיצד מקבלים הלוואה בערבות מדינה לשכירים?

את ההלוואה בערבות המדינה לשכירים מקבל הלקוח מקרן לערבות המדינה לאחר שהוא עומד בקריטריונים השונים וממלא טופס ומגיש לקבלת הלוואה בערבות מדינה לשכירים. על מנת להוכיח את יציבותו התעסוקתי עליו לצרף שלושה תלושי משכורת אחרונים לבקשת ההלוואה. בנוסף לכך, עליו לצרף לטופס בקשת ההלוואה שהוא מגיש לקרן לערבות המדינה גם דפי חשבון מהחודשים האחרונים ודו"ח על מצב החשבון שלו בבנק. לאחר שהבנק והקרן לערבות המדינה דנים בבקשה הם מחליטים אם לאשר ללקוח הלוואה בערבות מדינה לשכירים או לא. מה שחשוב לקרן ולבנק עצמו שהלקוח יוכל לעמוד בתנאי ההלוואה ולהחזירה מדי חודש על מנת שלא יהיה פיגור בתשלומי ההלוואה. לא תמיד הלקוח יכול לעמוד בתנאי ההלוואה ועל כן יש לבדוק זאת בהתאם למצב החשבון, יציבות התעסוקתית של הלקוח וכן דפי חשבון  מהחודשים האחרונים.

מה חשוב לדעת בטרם בקשת הלוואה בערבות מדינה?

רגע לפני שאתם מחליטים להגיש בקשה להלוואה בערבות המדינה חשוב שתבררו לגבי אחוז הריבית שעליכם לשלם כל חודש, לכמה זמן נלקחת הלוואה, פריסת התשלומים. כמו כן, חשוב לעשות השוואה בין כמה גופים שונים על מנת לראות את הריבית ותנאי התשלום שמציעה כל חברה. ככל שיהיו לנו יותר הצעות כך נוכל לבחור את ההצעה שהכי מתאימה לנו עם אחוז הריבית הנמוך ביותר.

 

הלוואה בערבות מדינה לשכירים