הלוואה ולא מהבנק

כמעט כל אחד עשוי להזדקק מידי פעם להלוואה בסכום כלשהו. גם האדם הכי מבוסס מבחינה כלכלית יכול להזדקק בפתע פתאום לסכום כסף מידי ואין לו איך להשיג את הסכום הדרוש.

כאן כדאי להכיר את האפשרות של קבלת הלוואה גם בלי תלות בבנק. מה שלמעשה מאפשר ליהנות מהלוואה מהירה מאוד וכזו שהלווה יוכל לשלם בתנאים הכי מתאימים לו מבחינת הפריסה של ההלוואה.

אז למה בעצם לא מומלץ לפנות אל הבנק לצורך קבלת הלוואה?

לרוב הכתובת הראשונה של כל אחד מאתנו הזקוק להשוואה היא הבנק. הבנק נדמה לנו שכמרכז הפיננסי הגדול ביותר שאנחנו מכירים וכמו אנחנו מבקשים לקבל את ההלוואה הנחוצה לנו. אז נכון שהבנק מסוגל לתת לנו הלוואות. אך הבנק גם דואג מאוד בעיקר לעצמו. הוא רוצה להיות בטוח כי הלווה יחזיר לו את כל ההלוואה ועל כן הוא לא יעשה חיים קלים לאדם שבא לבקש את ההלוואה. הוא יעשה בירורים רבים, ידרוש הרבה מסמיכים ויבקש הרבה ניירת עד שההלוואה אכן תאושר. מלבד זאת הוא גם יבקש ערבות על ההלוואה כאשר גם הערב יצטרך להוכיח את יכולותיו הכלכליות באמצעות שורה ארוכה של מסמכים.

גם לאחר שההלוואה כבר תאושר סוף סוף, עדיין לא תיגמר המסכת הבירוקרטית. הלווה יהפוך להיות מוגבל מבחינת ניהול החשבון שלו כאשר לא כל חריגה תאושר וכמובן שבקשת הלוואה נוספת לא תתקבל. שלא לדבר על הוצאת משכנתא. מה שלמעשה מלמד אותנו לחפש ולהכיר עוד אפשרויות כדי ליהנות מהלוואה בלי לעבור את כל הבלגן הזה.

הלוואה חוץ בנקאית – למה היא טובה?

כאשר אנחנו מדברים על הלוואה חוץ בנקאית אנחנו מתכוונים למעשה להלוואה שלא קשורה כלל לכל ההתנהלות שלנו בבנק. אז זה לא שנוכל לקבל כל סכום שרק נבקש בלי כל בדיקה. כדי לקבל את ההלוואה הרצויה יהיה על הלווה להציג יכולות החזר ולעיתים הוא גם יצטרך לגייס ערבות אך לא יהיו קשיים גדולים נוספים בדרך. כי המטרה של חברות המימון היא לאפשר לכל אדם ליהנות מהלוואות לצרכים שלהם כאשר הם את שלהם יקבלו יחד עם הריביות המצטרפות להחזרים.

חוץ מכל היתרונות חשוב לזכור כי ההלוואה החוץ בנקאית היא הלוואה שלא קשורה בשום צורה לבנק כך שהיא לא תגביל את הפעילות הבנקאית של הלקוח. כך הוא יוכל ליהנות מניהול שגרתי של העו"ש שלו בבנק לצד ההחזרים על ההלוואה שהוא לקח.

ישנה הלוואה מסוג נוסף. הלוואה בערבות המדינה. זוהי הלוואה שעשויה להתאים לאנשים שרוצים לפתוח עסק, ללמוד מקצוע או להתחיל דרך חדשה בתחום מקצועי כלשהו.

יכול אדם להוציא תואר במקצוע בחינוך, לקבל תעודת עורך דין מקרקעין או לפתוח עסק גדול כאשר הכול בעזרת ההלוואה בערבות המדינה.

אך לשם כך חשוב לפנות לכתובת הנכונה.