הלוואה בערבות המדינה אצל המומחים

ישראל נודעת בזכות הכישרון והיוזמות של צעירים וצעירות רבים הפונים את התחום העצמאי והפרטי – הקמה של סטארט-אפים, רעיונות מקוריים לעסקים, בעלי מקצועות חופשיים שונים ועוד. דרכם ההתחלתית אינה פשוטה כלל – הם חייבים להשיג מקורות מימון על מנת להזניק את העסק שלהם קדימה וליצור תזרים הכנסות ומזומנים קבוע ויציב. לשם כך הם פונים לגורמים פיננסיים שונים כמו בנקים ותאגידי אשראי על מנת שיספקו להם הלוואות בתנאים טובים, אך לא תמיד הם נעתרים בחיוב בשל סיבות שונות. במיוחד בשל כך הפתרון המושלם ביותר זה לקבל הלוואה בערבות מדינה בתנאים מעולים לבעלי עסקים חדשים המעוניינים להתפתח כאן בישראל.

יש לכם עסק חדש? חושבים להקים רעיון כלכלי נועז? פנו אל פרץ פיננסים ותקבלו הלוואות בערבות המדינה בתנאים אטרקטיביים!

 

מי יכול לקבל הלוואה בערבות המדינה?

אם אתם מעוניינים לפנות ולקבל הלוואה בערבות המדינה, עליכם לדעת קודם כל אם אתם עומדים בקטגוריה של הרשאים לקבל אותה. הקטגוריה אומרת שכל בעל עסק, קטן או בינוני, שהמחזור העסקי שלהם לא עולה על יותר מ- 100 מיליון שקלים בשנה, ובנוסף ולא עומדים כנגדם הליכים משפטיים כלשהם כמו הוצאה לפועל, פירוק החברה, כינוס נכסים ואין להם חובות אל המדינה, יכולים להגיש בקשה לקבלת ההלוואה בערבות המדינה.

במידה והם עומדים בקטגוריה הזו, לא משנה מאיזה תחום עסקי הם מגיעים – התעשייה, המסחר, מתן שירותים מקצועיים, ענף החקלאות, עמותות ועוד יכולים לקבל את ההלוואה.

 

פרטים נוספים בנוגע להלוואה

הסכום המקסימלי של ההלוואה הינו עומד על עד חצי מיליון שקלים לצרוך ההקמה של העסק החדש, למימון שלו או לחלופין עד שמונה אחוז של המחזור השנתי הקלנדרי. את ההלוואה צריך להחזיר עד חמש שנים מיום הקבלה. הריבית עומדת על בין 2.5 ל-3 אחוז פלוס פריים. בהלוואה זו המדינה הינה הערבה.

בכדי שמדינת ישראל תאשר עבור בעל העסק את ההלוואה בערבותה עבורכם, אתם צריכים לעבור מנגנון ארוך ומסורבל למדי, הכולל בין היתר הכנת תוכניות עסקיות נכונות ומדויקות, סבבי מתן אישורים ועוד. אם אתם מעוניינים לקבל הלוואה בערבות המדינה וליווי צמוד ומקצועי לכל אורך הדרך, פנו אל פרץ פיננסים והם יסייעו לכם בכל השלבים עד קבלת ההלוואה!

להשארת פרטים לייעוץ והלוואות

מלאו את הפרטים ויועץ מומחה מטעמינו ישמח לסייע לכם :)

מאמרים שהגולשים שלנו אוהבים: