סיוע לעסקים קטנים

סיוע לעסקים קטניםעסקים קטנים נחשבים לאחד הגורמים המרכזיים והחשובים בכלכלה של מדינה. הם גורמים לצמיחתה של וליציבותה של הכלכלה ולכן חשוב לתמוך ולעזור להם ככל הניתן.

סיוע לעסקים קטנים

בשל חשיבותם של העסקים הקטנים לכלכלה, ולמדינה בכלל, חשוב שיהיו גופים גדולים, אמינים ומיומנים שיעזרו לעסקים הקטנים על מנת שלא יקרסו זמן קצר לאחר פתיחתם. הסיוע יכול להגיע בצורה של כסף, תזרים מזומנים לתוך העסק, אך הוא יכול להגיע גם בדמות ייעוץ של מומחה, עזרה בהנהלת הכספים והחשבונות ואפילו בפרסום ובהשגת לקוחות חדשים שיעזרו לתזרים המזומנים של העסק ולהמשך פעילותו.

כמעט כל אדם חולם על עסק משלו. אמא, אבא, אח, אחות או בן דוד, כמעט כל אדם בחברה חולם על עסק שיהיה הבייבי שלו ויכניס לו כסף הביתה. לצערנו, לא מעט מהאנשים שפותחים את העסקים עושים זאת ללא הדרכה וללא ידע, הרבה פעמים על מנת לחסוך בכסף, אך מה שיוצא מהחיסכון הזה עולה הרבה פעמים ביוקר ולכן חשוב להיעזר בגוף שמסייע לעסקים הקטנים להמשיך ולפעול. כאמור, ככל שיש יותר עסקים קטנים בכלכלה, ככה הוא צומחת בצורה בריאה יותר.

מה הוא עסק קטן?

עסק קטן הוא עסק בבעלות פרטית, של מישהו כמוני וכמוך, שמחזור המכירות שלו לא עולה על 20 מיליון שקלים בשנה והוא מעסיק בין חמישה לעשרים עובדים. עסקים שכאלה מרכיבים כ-90 אחוזים מהמשק בישראל וברחבי העולם, אתם לא לבד. בפתיחת העסק, מומלץ להיעזר ביועצים ובמומחים כדי שתוכלו לדלג מעל הבירוקרטיה המתישה.

מה יכולים להיות הקשיים של עסק קטן?

כאמור, הקושי המרכזי של עסק קטן הוא במימון הראשוני. מכיוון שקשה להציג לבנקים ביטחונות ראויים, העסקים הקטנים נחשבים "מסוכנים" ולכן בדרך כלל הבנקים ממעטים לתת להם אשראי ואף דורשים החזרים גבוהים מהרגיל. קושי נוסף הוא בחוסר המידע שיש למקים העסק. נכון שאפשר למצוא את כל המידע באינטרנט, אבל לפעמים אין חכם כבעל ניסיון והצורך באדם או גוף שיעזור למקים העסק דורש עוד השקעה כספית. בדרך כלל השקעה משתלמת הרבה יותר מחיסכון בטווח הארוך מימון לעסקים קטנים.

איזה סיוע עסק קטן בדרך כלל צריך?

המקים של עסק קטן הרבה פעמים נמצא במצב בו הוא סופר כל שקל, ובזמן ההקמה של העסק יש הרבה הוצאות. כתוצאה מהניסיון לחסוך, לא מעט פעמים המקים לא מתייעץ או נעזר באנשים הנכונים והטעויות משתרשות עמוק בבסיס העסק. אנחנו כאן כדי לעזור במציאת ובפתרון הבעיות ולעשות הכל כדי לסייע לעסק.

המטרה היא לא להשתלט או לסגור את העסק, אלא לסייע במטרה שהעסק ימשיך לפעול ולגדול. אל תגידו "אני יודע הכל", או "אצלי אין בעיות". אצל כל אחד יש בעיות, אצל כל אחד אפשר לשפר. החברה שלנו רוצה לסייע לעסק ולהביא אותו למצב שיהיה גדול ובריא יותר.