הלוואה לעסק קיים

העסק שלך פועל ורץ בשטח? מעולה. עכשיו רוצה להגדיל את העסק שלך? או שאולי העסק נקלע קצת לקשיים וצריך עוד תזרים מזומנים? אין בעיה.

הלוואה לעסק קיים

גם עסק קיים, שפועל ורץ בשטח, צריך לפעמים עוד כסף. לא משנה אם הכסף הוא למטרה של הגדלת העסק, ביסוסו או לעזרה בקשיים אליו נקלע העסק, כסף תמיד יכול לעזור לעסק. הלוואה היא הדרך הנוחה ביותר להשיג את הכסף הדרוש, אך להחלטה מהיכן לקחת את ההלוואה יכולה להשפיע עמוקות על העתיד שלך ושל העסק. לקיחת הלוואה לא נכונה, שדורשת החזר בתנאים שלא מתאימים לך, יכולים לגרום לקריסת העסק.

זו לא בושה להודות שגם אם יש לך עסק, שכלפי חוץ נראה בריא ועשיר, לפעמים דרוש לך עוד כסף. אם זה למטרה של הגדלת מקום העסק, אם זה למטרה של התרחבות לסניפים נוספים ואם זה למטרה של הזרמת כספים כשהעסק קצת בקשיים, מזומנים אף פעם לא יכולים להזיק לעסק. אז אם אתה צריך הלוואה לעסק שכבר קיים, כדאי לחשוב טוב ולשקול את כל הנתונים לפני שלוקחים את ההלוואה על מנת שהיא תתאים לך ולעסק שלך במידה מירבית .

לא צריך לפחד לקחת הלוואה

המצב הזה מוכר לכולם. צריך כסף, אבל המחשבה הראשונה על הלוואה היא שיהיה קשה להחזיר אותה והיא יכולה לגרום למלווה את היכולת לנצל אותך. אבל זה כבר ממזמן מיתוס. הלוואה לעסק שרק נפתח, אבל גם לעסק קיים, היא כבר דבר שבשגרה שעוזר לא רק ללווה, אלא גם לכלכלה בכך שהעסק ימשיך לפעול ולהעסיק עובדים. כבר ממזמן לא צריך לחשוש כשלוקחים הלוואה, אבל כן צריך לקחת אותה מהגוף הנכון ובתנאים הנכונים.

במה יכולה לעזור הלוואה לעסק קיים?

כאמור, עסק צריך תזרים מזומנים לא רק בזמן הקמתו. כשעסק נקלע לקשיים, המחשבה הראשונה היא על הלוואה שתעזור לעסק להמשיך לרוץ. אבל מה קורה כשבעל העסק רוצה להתרחב ולהגדיל אותו? צריך להכניס לראש שגם במצב כזה הלוואה היא הפתרון הנכון. למה להטריח את המשפחה והחברים או לנסות להכניס שותפים לעסק כשהפיתרון הפשוט הוא לקחת הלוואה, העסק נשאר שלך ב-100 אחוז וכשתסיים להחזיר את ההלוואה יהיה לך את אותו עסק, רק גדול ומסודר יותר.

מה היא ההלוואה הנכונה?

ההלוואה הנכונה לך ולעסק שלך היא כזו שאתה יכול להחזיר מבלי שזה יפגע בעסק ובפעילותו והעסק יוכל להמשיך ולפעול כאילו שההלוואה לא קיימת. אין ספק שלהחלטה מהיכן לקחת את ההלוואה יש משמעויות עמוקות ומרחיקות לכת.

הלוואה לעסק קיים בשנת 2020

אם יש לכם עסק פעיל עם הכנסות מסודרות, אתם לא צפויים להיתקל בקשיים משמעותיים בקבלת הלוואה. יחד עם זאת, הלוואה לעסק קיים יכולה גם היא להיות מסוכנת למדי, בדומה להלוואה לעסק חדש, בעיקר אם ההלוואה נועדה לשמש כחבל הצלה לעסק. ספקי אשראי אוהבים לתת הלוואות ללווים שהם יכולים להיות בטוחים כי יוכלו להחזיר אותן. אם העסק שלכם נמצא בקשיים של ממש, הרי שהסיכון כי לא תוכלו לעמוד בהחזר ההלוואה במידה ומהלך ההצלה ייכשל, הופך לגבוה. אז איך תוכלו לקבל הלוואה לעסק קיים, להבטיח שההלוואה גם תינתן לכם ותכסה את כל ההון הדרוש לכם וגם תינתן לכם בתנאים טובים ובריבית נמוכה? על כך עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של מרכז הלוואות בערבות מדינה.

היכן ניתן לקבל הלוואה לעסק קיים?

ובכן, התשובה הקצרה היא שהלוואה לעסק קיים ניתן לקבל אצל כל אחד מספקי האשראי הפעילים בישראל, הן בתוך המערכת הבנקאית והן מחוצה לה. יחד עם זאת, הלוואה עסקית מוגדרת מלכתחילה כהלוואה מסוכנת יותר ולכן האתגר שלכם הוא לא רק לקבל את ההלוואה אלא גם להבטיח שההלוואה הזאת ניתנת לכם בתנאים נוחים ובריבית נמוכה, וזה כבר אתגר מורכב יותר. ככלל, תוכלו לפנות לבנק בו אתם מנהלים את חשבון העו"ש שלכם, לבנקים אחרים הפעילים במשק, לקופת הגמל שלכם, לקרן הפנסיה שלכם, לקרן להלוואות בערבות מדינה, לקרן פועלים לעסקים קטנים, לאיגודים מקצועיים בתחום הפעילות שלכם, לקרנות סיוע לעסקים, לחברות מימון וליסינג, לקרנות השקעה ואפילו לבני משפחה וקרובים. כל אחד מאלה יכול להעמיד עבורכם את ההלוואה הנדרשת לכם לעסק, ואתם רק צריכים להבטיח שאתם באופציה הטובה ביותר עבורכם.

מהם השיקולים שעליכם לקחת בחשבון בנטילת הלוואה לעסק קיים?

ובכן, ישנם מספר שיקולים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם ניגשים למשימה של נטילת הלוואה לעסק קיים. א' אתם רוצים להבטיח שאתם מצליחים לגייס את כל ההון הנדרש לכם. גיוס חלקי של הון יכול להיות כמו חרב פיפיות – מצד אחד גייסתם הון ומצד שני ההון הזה לא מספיק להשגת המטרות שלכם, כך שבסופו של דבר גם המהלך ייכשל וגם תישארו עם החוב ביד. ב' אתם רוצים להבטיח שאתם מקבלים הלוואה שמאפשרת לכם החזרים נוחים לאורך זמן, ושלא תכניס אתכם ללחצים מיותרים בניהול העסק. ג' אתם רוצים להבטיח שאתם מקבלים הלוואה בריבית נוחה, ממוצעת ואפילו נמוכה. לבסוף, אתם רוצים לוודא שההלוואה שאתם מקבלים לא מחייבת אתכם להעמיד בטוחות וערבויות שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם.

האם אתם מכירים את כל הערוצים הפתוחים בפניכם?

למרבה הצער, מרבית העסקים לוקחים בסופו של דבר הלוואה שהופכת לנטל רב על הפעילות השוטפת שלהם, הלוואה בתנאים מאוד לא נוחים ובריבית בדרך כלל גם מאוד לא נמוכה. הסיבה לכך היא שאותם עסקים פשוט לא מכירים את כל האפשרויות העומדות בפניהם. כפי שפירטנו לעיל, ישנם בישראל המון ספקי אשראי שמתחרים זה בזה, והמשימה של כל עסק המבקש הלוואה לעסק קיים היא להגיע לכל אותם ספקי אשראי ולייצר ביניהם דינמיקה תחרותית שתניע אותם להתחרות על הכיס שלו. אם אתם לא יודעים איך לעשות את זה, פנו עוד היום לגורם מקצועי בתחום האשראי, כדוגמת מרכז הלוואות בערבות מדינה, שיוכל לבצע עבורכם את הפנייה המקיפה לכל אותם ספקי אשראי וגם לבצע אותה בצורה חכמה ויסודית, על מנת להבטיח את התנאים הטובים ביותר, את הריבית הנמוכה ביותר ואת הכיסוי המלא להון הדרוש לכם.

אז לא צריך לפחד, צריך לפנות אלינו, לשמוע את התנאים ולהבין שכשצריך הלוואה לעסק הקיים שלך, אנחנו המקום הנכון אליו צריך לפנות. להרחיב, לשמור או להציל את העסק, ההלוואה שלנו יכולה לעזור לך בכל מטרה.