עמלות בויזה נטען – מה חובה לבדוק?

ויזה דולר נטען

כל רכישה שתבצעו עם כרטיס אשראי תהיה כזאת שתחייב אתכם לשים גם לעמלות השונות. העמלות יכולות להיות חלק בלתי נפרד מההוצאות השוטפות שלכם, ומהסיבה הזאת יש לשים אליהן לב. עמלה גבוהה יכולה להיות כאב ראש אמיתי, בעוד עמלה נמוכה יכולה להיות פריבילגיה משמעותית. אז מה אתם צריכים לבדוק? אנו כאן על מנת לחדד בפניכם את כל האלמנטים החשובים. זה לא משנה אם מדובר על עמלה של ויזה דולר נטען או ויזה שקל נטען, החשיבות תהיה בדיוק אותה החשיבות.

עמלת הטעינה בכרטיס

אחד מהיתרונות הבולטים ביותר של כרטיס אשראי נטען הוא שתוכלו להטעין בו כסף מתי שרק תרצו. אך בין אם מדובר על ויזה דולר נטען או שקל נטען, עליכם לבחון את עלויות הטעינה בכרטיס. כלומר העמלה שאותה יהיה עליכם לשלם בכל פעם שתרצו להכניס כסף אך תוך הכרטיס. כך תוכלו להבין מראש האם כדאי לכם להטעין סכומים גבוהים מראש או שמא מוטב לכם להטעין סכומים נמוכים כדי שיהיה לכם הכי נוח.

עמלת רכישה בארץ

מדובר על עמלה שלא קשורה אל ויזה דולר נטען, אך היא כן תהיה קשורה לויזה שקל נטען. העמלה הזאת היא עמלה שאותה תשלמו בכל פעם שתרצו לבצע עסקה בארץ. תשלום מסוים שיועבר בהתאם לגובה העסקה שאותה אתם עומדים לבצע. לא בכל כרטיסי האשראי יש את העמלה הזאת, כך שאולי שווה לכם לבחון זאת מראש. לעיתים תעשו כל כך הרבה עסקאות בארץ, עד שהעמלה הזאת עשויה להביא איתה מטרד מאוד רציני מבחינת נקודת המבט שלכם.

ויזה נטענת

עמלת רכישה בחו"ל

לא מעט אנשים שרוכשים ויזה נטענת, מעדיף לרכוש ויזה דולר נטען. הסיבה לכך היא שרכישות בחו"ל עם ויזה שכזאת עשויים להיות הרבה יותר משתלמים. שווה לכם לבחון לעומק את העמלות שיהיה עליכם לשלם כאשר החשבון שלכם מתנהל עם מטבע זר. אתם חוסכים המרה של כסף, דבר שעלול להיות משמעותי מאוד גם בהוצאות השוטפות. אם אתם מבצעים הרבה מאוד עסקאות בחו"ל, האפשרות הזאת חייבת להיות עובדה מוגמרת. אם אתם עושים מספר מועט של עסקאות בחו"ל, תוכלו לבחון את הויזה הזאת כאשר היא תהיה רלוונטית.

חובה לבדוק את העמלות בכל כרטיס האשראי! העמלות הן חלק בלתי נפרד מהתשלום השוטף של כרטיס האשראי. חלק מהעלמות יהיו מורגשת יותר וחלק מהעמלות יהיו מורגשות פחות. מה שבטוח הוא שאסור לכם לנוח על זרי הדפנה, ומוטב כי תמיד תהיו עם יד על הדופק בכל מה שקשור להוצאות על הכרטיס. כך לא תביאו את עצמכם למצב שבו העמלות הן אלה שהופכות את ההוצאות השוטפות לכבדות הרבה יותר. העמלות יכולות להיות מאוד נוחות כל עוד תדעו לשים אליהן לב מבעוד מועד.