עורך דין מיסים יכול להתמודד עם דברים שרואי חשבון אינם יכולים, וכאשר אתם פונים אליו, סביר להניח שאינכם מתמודדים רק עם מספרים, אלא שאתם נלחמים בחוק. עם זאת, אינכם צריכים להיות במאבק חייכם כדי לפנות לעורך דין, ישנם המון מצבים שבהם שירותיו יכולים להועיל לכם ולעזור לכם להבין כיצד לפעול בעתיד. 

מתי תזדקקו לעורך דין מיסים?

עורכי דין מיסים מתמחים בתחום המורכב של דיני מיסים, הם הכתובת שלכם כאשר אתם זקוקים לעזרה בטיפול בסוגיות טכניות ומשפטיות בעולם המס. עורכי דין אומנם יכולים לייעץ ולייצג אתכם עם יש לכם בעיה בתחום המיסוי, קל וחומר בעיה עם רשויות החוק, אך ללא ספק הם גם יכולים לייעץ לכם לפני כן, ואז למנוע בעיות מכם כאלו בעיות מלכתחילה. 

עורך דין מיסים צריך להיות בעל ההכשרה המתאימה, כלומר מלבד ידע משפטי עליו להיות בעל התמחות בתחום דיני המיסים. ללא התמחות כזאת לא יוכל לספק לכם את ההגנה המשפטית הטובה ביותר שאפשר, קל וחומר לייעץ בנושא. המומחיות שלו לרוב מתמקדת בהשלכות המשפטיות של עבירות מיסים, וזה המקום שבו שירותיו יהיו מתבקשים. 

כיצד עורך דין מיסים יוכל לעזור לכם?

עורך דין מיסים יוכל לעזור לכם בדרכים רבות. אם אתם מקימים עסק למשל, יש הרבה שאלות משפטיות שכרוכות בדבר ותצטרכו לקבל עליהן מענה, כמו למשל השלכות המיסים. לכל סוג של עסק שתבחרו להקים יש השלכות מס ועורך דין יוכל לעזור לכם להבין טוב יותר את הפן המשפטי ומה כרוך בהקמת העסק מבחינת מיסוי. כמו כן אם העסקים שלכם בינלאומיים, סיוע של עורך דין מיסים לא יסולא מפז, והוא יכול לפשט עבורכם את ההתעסקות עם חוזים, תשלום מיסים וכיוצא בכך. 

עורך דין מיסים יכול לעזור לכם גם אם יש לכם בעיות משפטיות. כלומר אם אתם מתכננים להגיש תביעה כנגד מס הכנסה או שאתם נמצאים בחקירה פלילית בענייני מס תצטרכו את עזרתו של עורך דין מקצועי אשר מכיר את החוק ויכול לעזור לכם להתמודד טוב יותר עם מצבכם. 

כיצד בוחרים עורך דין?

בחירת עורך הדין המתאים מאוד חשובה ויכולה להשפיע המון על מצבכם. לכן כאשר אתם נפגשים עם עורך דין פוטנציאלי הקפידו לשאול אותו את כל השאלות החשובות ולוודא שהוא אכן מתמחה בדיני מיסים באופן שיכול להועיל לכם. דיני מיסים זהו תחום נרחב ועל עורך הדין הנבחר להתמחות בחוק ובפסיקות השונות. כמו כן עליכם לוודא שיש לו ניסיון עשיר בייצוג נחקרים חשודים ונאשמים בעבירות מס. 

בין תחומי ההתמחות של עורכי דין מיסים – הלבנת הון, עבירות מע"מ, עבירות מס הכנסה, עבירות הונאה, עבירות צווארון לבן, עבירות ניירות ערך ועוד. 

מתי הזמן הנכון לפנות לעורך דין?

גם אם לטעמכם לא ביצעתם עבירה, חשוב מאוד שתפנו לעורך דין מיסים מקצועי ובקיא ברזי החוק והפסיקה. אזרחים רבים שחשודים בעבירות מיסים טועים לחשוב שיכולים לייצג את עצמם, ובפועל אין יותר רחוק מהאמת. בין אם זומנתם לחקירה משטרית ובין אם הבוס שלכם בעבודה רק העלה חשד שעברתם על החוק בצורה כלשהי, כדאי ורצוי לפנות בהקדם האפשרי לעורך דין מיסים. 

עורך דין מיסים מקצועי יכול ללוות אתכם לכל אורך הדרך, כבר משלבים ראשוניים, לייעץ לכם כיצד לפעול, להמתיק עבורכם את הגלולה תוך שימוש בידע המשפטי ובניסיון שלו, במקרה והוצא נגדכם כתב אישום הוא יכול לנסות לבטל אותו, ובכלל תפקידו לייצג אתכם על הצד הטוב ביותר לאורך ההליך המשפטי.