סוגי הלוואות חוץ בנקאיות למימון עסק חדש

עומדים להקים עסק חדש? בכדי שתוכלו לצלוח את המהמורות הראשונות, יהיה עליכם להשיג הלוואה ראשונית שתיתן לכם רוח גבית בתחילת הדרך. הרי לא לכולם יש את הכסף הראשוני ככסף נזיל, ומכאן הלוואה יכולה להיות כמו אוויר לנשימה. זוהי אחת מהסיבות לכך שחשוב מאוד שכל בעל עסק חדש, יכיר את כל סוגי ההשקעות הזמינות עבורו. כך הוא יוכל להוציא מהלימון לימונדה, ויאפשר לעצמו לבחור את המסלול שתפור לו כמו כפפה ליד.

האם אפשר להתבסס אך ורק על הלוואה?

אומנם יש מספר רב של אפיקי הלוואה שבהם תוכלו לבחור, אך כמובן שההמלצה היא שלא להתבסס אך ורק על הלוואה מהבנק. ככל שתוכלו להביא יותר כסף מהבית, כך תוכלו להרוויח יותר מרווח נשימה עבור עצמכם. הרי תמיד אתם צריכים לקחת בחשבון כי הלוואה חוץ בנקאית מגיעה עם ריבית, ריבית שאותה אתם תהיו מוכרחים לשלם. כך שככל שתתבססו פחות על הלוואה מהבנק, כך יהיה לכם יותר אפשרויות בשביל לקדם את העסק שנמצא בתחילת דרכו.

הלוואות בערבות מדינה

אולי זה ישמע לכם מעט מוזר, אך מדינת ישראל עושה לא מעט מאמצים בכדי לסייע לעסקים קטנים להשיג את הדחיפה שלה הם זקוקים. המדינה מעניקה לעסקים קטנים הלוואות של עד 100 אלף שקל, כאשר על בעל העסק מוטלת החובה להראות תוכנית עסקית סדורה. היתרון של הלוואות בערבות מדינה הוא שמדובר על הלוואות בתנאים מעולים, תנאים שאולי לא תוכלו להשיג באף מקום אחר. אך תמיד תיקחון בחשבון כי לא כל אחד יכול להשיג את ההלוואה הזאת, ומוטב להתייעץ עם איש מקצוע.

חברות אשראי שונות

למעט הלוואות בערבות מדינה ישנן אפשרויות נוספות, שאותן כמעט כל בעל עסק יכול להשיג. אחת מהאפשרויות היעילות ביותר היא לפנות לחברת אשראי כזאת או אחרת, חברה שיכולה לספק הלוואה בקנה מידה גדול יותר. רוב חברות האשראי יכולות לספק הלוואות של עד 100 אלף שקל, כל זאת בכדי לספק לעסק את הדחיפה שלה הוא זקוק. אך תיקחו בחשבון כי כאן הריבית עשויה להיות גבוהה יותר ממה שאתם רגילים, ולכן חובה לבחון את כדאיות העסקה מוקדם ככל האפשר.

קרנות של הבנקים

גם זה יכול להישמע לכם קצת לא הגיוני, אך הבנקים לא מציעים רק הלוואות סטנדרטיות – קרנות הבנקים יכולות להציע לכם גם הלוואה חוץ בנקאית. מדובר על הלוואה לעסקים שיכולה להגיע עד חצי מיליון שקל, אך שבהחלט מדובר על הלוואה שיכולה לתת את הפוש הנדרש. אך כמובן שבעל העסק יצטרך להראות תוכנית סדורה שבה הוא יוכיח כי יש לו יכולת החזר מתאימה. היתרון הבולט של האפשרות הזאת הוא שניתן לשחק עם ההחזר של ההלוואה, ולהתאים אותו על פי הפעילות השוטפת של העסק.

להשארת פרטים לייעוץ והלוואות

מלאו את הפרטים ויועץ מומחה מטעמינו ישמח לסייע לכם :)

מאמרים שהגולשים שלנו אוהבים: