מה צריך לדעת לפני שמחליטים לקחת הלוואה לפתיחת עסק?

פתיחת עסק יכולה לאפשר לנו לשפר את המצב הכלכלי שלנו באופן משמעותי. לפני שאנחנו פותחים עסק אנחנו צריכים לבדוק שיש לנו מקורות מימון לפתוח אותו. אם אין לנו מספיק הון עצמי בשביל לפתוח עסק אנחנו יכולים לקחת הלוואה לפתיחת עסק. לפני שאנחנו ממהרים לקחת הלוואה חשוב שנוודא שיש לנו תוכנית עסקית מסודרת ותחזיות מסודרות ותחקיר אודות השוק בו אנחנו פותחים את העסק שלנו. לקיחת הלוואה תאפשר לנו להוציא רישיון עסק ולהתחיל להקים את התשתיות של העסק שלנו.

מה זה רישיון עסק?

רישיון עסק זה דמי רישום שמשלמים לרשות המיסים בגין פתיחת העסק שלנו. כאשר אנחנו מחליטים לקחת הלוואה לפתיחת עסק אנחנו צריכים קודם כך להחליט האם אנחנו רוצים לפתוח עוסק פטור או עוסק מורשה. החלטה זו חשובה מאוד כי היא תשפיע על תשלומי המע"מ והמיסים שלנו וגם על אחוזי הרווח שלנו מהעסק.

עסק שאין לו רישיון הוא עסק שעובר על החוק. כאשר אנחנו רוצים שהעסק שלנו יהיה חוקי אנחנו חייבים להוציא לו רישיון. אם העסק שלנו בתחום הבריאות או המזון אנחנו צריכים גם להוציא לו אישורים ורישיונות מיוחדים ממשרד הבריאות אחרת זה לא חוקי להפעיל את העסק שלנו. הוצאת רישיון עסקי תאפשר לנו לעבוד לפי החוק.

איך יועץ מס יכול לסייע בפתיחת רישיון עסק?

יועץ מס מקצועי ומסומך יכול לסייע לנו מאוד בפתיחת עסק וקבלת רישיון עסק. כאשר אנחנו רוצים לפתוח עסק לא כדאי לנו לעשות זאת לבד אלא לפנות ליועץ מס מומחה שיסייע לנו בכל התהליכים השונים של פתיחת העסק שלנו. יועץ המס יוכל לייעץ לנו איזה סוג עסק כדאי לנו לפתוח פטור או מורשה והוא יוכל לסייע לנו גם לבחור איזה סוג הלוואה ניקח לפתיחת העסק שלנו ומה יהיו התנאים הכי טובים שאנחנו יכולים לקבל להחזר שלה.

איך עורך דין יכול לסייע בפתיחת רישיון עסק?

גם עורך דין מומחה יוכל לסייע לנו בקבלת רישיון עסק ופתיחת העסק שלנו. עורך הדין יוכל לסייע לנו בניסוח חוזה שותפות אם אנחנו לא מקימים את העסק לבד אלא עם שותפים. הוא יוכל לסייע לנו לנסח חוזים לעובדים שלנו וגם להגיש בקשה על קניין רוחני וזכויות יוצרים על מוצרים ופיתוחים של העסק שלנו.

בסופו של דבר כאשר אנחנו רוצים להתקדם בחיים ולשפר את המצב הכלכלי שלנו הבחירה לפתוח עסק יכולה לשרת את המטרות שלנו. בישראל לא קל להיות עצמאי ולכן כל עזרה שנקבל מבעלי מקצוע מומחים כמו יועץ מס או עורך דין חברות תוכל לסייע לנו מאוד. השירות המקצועי של אנשי מקצוע אלו יכול לסייע לנו להצליח עם העסק שלנו כך שהוא יהיה רווחי ואיכותי מאוד.