הלוואות בערבות מדינה להרחבת עסק ולפתיחת עסק חדש

מדינת ישראל הקימה את הלוואות בערבות מדינה מאחר והבנקים לא תומכים (במילים עדינות) בעסקים שנמצאים בצמיחה או שרוצים לפתוח עסק חדש, אלא הולכים למקום שהוא הכי קל עבורם: לחזקים ולטובים שהוכיחו כבר את עצמם, ולכן אם אתה עסק שנמצא בצמיחה חזקה וצריך מזומנים בכדי לממש את הצמיחה לכסף "שישכב" בחשבון הבנק שלך ולא אצל הלקוחות שלך. וכאן הפתרון של הלוואות בערבות מדינה להרחבת עסק או לפתיחת עסק חדש נכנס לפעולה.

 הצורך של המזומנים לתזרים של העסק לקבלת הלוואות בערבות מדינה נוצר משתי סיבות עיקריות שמקשות על הפעילות של העסק,  הסיבה הראשונה היא גידול פתאומי בעסק בזכות הזמנות חדשות מלקוחות חדשים או קיימים, כאשר בדרך כלל הזמנות אלו דורשות הצטיידות במלאי, תשלומי משכורות לעובדים, תשלומי דלק וסולר ושאר הוצאות קבועות, התשלומים האלה נדרשים מאחר ועד שאנחנו מקבלים את הכסף מהלקוח לוח פרק זמן שנע בין חודשיים לבין ארבעה חודשים לפחות, ישנם מקרים של יבואנים אשר עוסקים ביבוא של מוצרים טובים ובמחירים זולים במיוחד ממדינות רחוקות כמו סין והודו, אז לוח הזמנים לקבלת הכסף מהלקוח הוא שישה עד שמונה חודשים, מאחר והיצרן הסיני וההודי מייצרים את כמות המוצרים שהזמנו במשך חודש לפחות, לאחר מכן הם שולחים את המלאי של המוצרים באונייה בכדי לחסוך עלויות שילוח ולדאוג למחיר נמוך של המוצר כאשר יגיע לישראל. וכאן בישראל לאחר אספקת הסחורה ללקוח, הוצאת חשבונית והמתנה להנהלת חשבונות שתוציא  את הצ'ק + תנאי תשלום של הלקוח שלנו שעומדים על ממוצע שוטף + 60 מביאים אותנו לאותם שישה עד שמונה חודשי המתנה לכסף מהלקוח.  סוג שני של הזמנות הוא כאשר אנחנו היצרנים של המוצר וחסר לנו מכונות מתאימות לייצר את הכמות הנדרשת ולעמוד בלוח הזמנים של הלקוח שלנו שצריך את המוצרים בזמן, לדוגמא אם אנחנו נדרשים לייצר מנות אוכל לבתי ספר באופן יום יומי וכדומה. הלקוח שלנו לא יכניס את ההזמנה אם לא נתחייב לספק את המוצרים בזמן, והוא ילך לספק אחר. ולא לשלם זה פתחנו את העסק. ציוד יכול להיות מכונות ייצור, מקררים לשמירת המוצרים, תנורים לייצור המוצרים, עגלות לאחזקת המוצרים בקווי הייצור, מסועים לשינו המוצר בקווי הייצור ועוד. ניתן למנות דוגמאות נוספות למצוקת תזרים המזומנים בעסק בחברות לניהול פרויקטים שהן משופעות בעובדי ייצור, התקנות ניהול ועוד, כאן אנחנו נדרשים לשלם לעובדים שלנו את המשכורת עד העשירי לחודש הבא. ובטוח שהלקוח לא ישלם לנו את הכסף שמגיע לנו לפני התשלום לעובדים.

מסלול ייחודי ושונה באופיו מהמסלול של הלוואות בערבות מדינה להרחבת העסק הוא מסלול "הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש", בבחירת מסלול זה ישנה אפשרות לכל אדם שהוא שכיר במדינת ישראל לקבל הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש,  בתנאי שהוא עומד בקריטריונים שהמדינה קבעה, האפשרות שלכם לקבל הלוואה לעסק חדש משלכם בכל תחום, גם אם הוא נחשב "תחום מסוכן" במערכת הבנקאית כגון: בית קפה, מסעדה, יהלומים, תכשיטים, תיירות, נופש, פנאי וכדומה.

תמיד מומלץ לקחת חברת ייעוץ שמתמחה בתחום הלוואות בערבות מדינה, שתספק לכם את המטרייה שאתם צריכים בכדי להבטיח את קבלת הלוואות בערבות מדינה להרחבת העסק או לפתיחת עסק חדש, אבל אם אתם מרגישים שזה פשוט וקל עבורכם מספיק חזקים לעשות זאת  ניתן לעשות זאת בעצמכם על ידי בניית תכנית עסקית טובה שתשכנע את מדינת ישראל לעזור לכם .