בעלי חנות אינטרנטית? כדאי שתקראו את זה

זה כבר לא סוד, ודאי לאחר שנת הקורונה בה רוב התקופה החנויות היו סגורות, שבעל עסק, חנות, מוצר או שירות שרוצה לשרוד, להתפתח ולגדול, חייב להקים לעצמו גם חנות או אתר סחר ולהתחיל לממש את הפוטנציאל הנמצא במכירות ברשת. כיום, הרגלי הקניה של כולנו מביאים לכך שאנו נעדיף לשבת בבית, לדפדף בנחת בין מאות המוצרים והשירותים ולרכוש מהם בקלות ובנוחות במקום להתרוצץ אחריהם בחנויות הפיזיות. בעל עסק שלא פותח חנות סחר אלקטרונית – יישאר בסוף מאחור.

אתם כבר בעלי חנות אינטרנטית? כדאי שתקראו את זה. כי אחד מהגורמים שהופכים את הרכישה באינטרנט לכל כך משתלמת עבור שני הצדדים היא האפשרות לשלם מרחוק באשראי. לא צריך להגיע פיזית ולשלם. כל זאת, באמצעות מערכת סליקת אשראי שמוטמעת בתוך אתר הסחר ומאפשרת תשלום באשראי וסליקה מידית.

קרדיט תמונה: freepik

מהי סליקה באתרי אינטרנט?

סליקה היא למעשה הדרך בה מועבר הכסף מהלקוח הקונה אל המוכר. בתום בחירת המוצרים, הקנה נדרש לשלם ולהכניס את פרטי כרטיס האשראי שלו באתר. הפרטים, מועברים על ידי מערכת הסליקה אל אחת מחברות האשראי בישראל וכעבור זמן קצר מתקבל מהם פידבק, האם העסקה אושרה או נדחתה. פעולה פשוטה זו, מאפשרת למעשה לשלם באשראי, בלי להגיע פיזית אל החנות ולחסוך זמן, אנרגיה וכסף.

היתרונות של סליקת אשראי ברשת

בעלי חנות אינטרנטית? כדאי שתקראו את זה ותבינו מהם היתרונות העצומים של הטמעת שירותי סליקה אצלכם. הנה כמה מהבולטים שבהם: למשל, האפשרות לגבות מרחוק. אין צורך שבעל החנות והרוכש יפגשו פיזית. דבר זה מקל כמובן על הרוכש אבל מהווה יתרון עצום גם לבעל העסק, שכן אם בעבר חוג הלקוחות שלו היו רק אנשים בקרבה גאוגרפית לעסק, כעת, הגיאוגרפיה אינה מהווה עוד מגבלה וחסם. אפילו אנשים מחו"ל יכולים לרכוש בחנות הווירטואלית.

יתרון נוסף הוא הבטחון של הקונה. ברגע שהוא יודע שמערכת הסליקה בטוחה, הוא לא יהסס לבצע את הרכישה ולהכניס את פרטי האשראי שלו. אין זה מפתיע, אבל בטחון יהיה גם כלפי המוכר. הוא יהיה בטוח שאכן העסקה מבוצעת כראוי והיא מאושרת מידית. כל פתרון אחר, כולל צ'ק או העברה בנקאית, יצריך אותו להמתין זמן רב ולהיות במתח, האם העסקה בוצעה היטב או לא וכן לחכות לכניסת הכסף לחשבונו.

מערכת סליקה בטוחה לאמצעי התשלום נפוץ

קרדיט תמונה: freepil

כרטיסי אשראי הם האמצעי תשלום הנפוצים ביותר שקיימים ולכן לא נוכל להרשות לעצמנו לאבד את הלקוחות שמעוניינים לשלם בהם. אלא שהשימוש בכרטיסי אשראי גם מצריך רמת בטיחות גבוהה, שמא ידלפו הפרטים לגורמים עוינים, במיוחד כאשר תעבורת הנתונים היא על רשת האינטרנט.

לפיכך, מטרת מערכת סליקה אינה רק להקל על סליקת הכספים אלא לעשות זאת בצורה בטוחה. בעלי חנות אינטרנטית? כדאי שתקראו את זה, כי חשוב שמערכת הסליקה שלכם תעבוד על פי התקנים המחמירים ביותר מבחינת אבטחה. כך תשמרו גם על הבטחון של הלקוחות שלכם וגם על שמכם, כאתר סחר אמין ובטוח.