ארנונה: האם אפשר להוזיל את הארנונה?

מיסי רכוש הם מקור הכנסה משמעותי לממשלות מקומיות, והיוו בעיה במדינות רבות. עם עליית הטכנולוגיה, מדינות רבות ראו הפחתה במס רכוש. תומכי הפחתת הארנונה טוענים כי היא תוביל לגידול בצמיחה ובפריון הכלכלי. הם גם מאמינים שזה יפחית את אי השוויון על ידי הפחתת העומס על משקי בית עם הכנסה נמוכה. הפחתת הארנונה אינה חפה ממבקריה, הטוענים כי היא תוביל לירידה בשירותי הממשלה. המבקרים מודאגים גם מאובדן ההכנסות לרשויות המקומיות ומהאפשרות שהפחתות בארנונה עשויות להוביל לשיעורי אבטלה גבוהים יותר בקרב עובדים פחות מיומנים. הקדמה זו עוסקת כיצד חלק מהמדינות הפחיתו את מס הרכוש שלהן באמצעות שימוש בטכנולוגיה ארנונה היא דרך של הממשלה לגבות כסף מבעלי רכוש. עם העלייה האחרונה של הטכנולוגיה בשוק, דובר רבות על איך הטכנולוגיה מפחיתה את הארנונה, וזה נכון. הטכנולוגיה באה להקל על החיים במובנים רבים וזה כולל הפחתת ארנונה.

ארנונה

הארנונה היא מס המוטל על שווי נכס מקרקעין וכתוצאה מכך יש לפמעים מענקי ארנונה. הוא מוטל בדרך כלל על ידי מדינה או ממשל מקומי ומשמש למימון שירותים ותשתיות ציבוריות. מס רכוש הוא אחד ממקורות ההכנסה החשובים ביותר לממשלות מקומיות בארצות הברית. זה קיים מאז המאה ה-17 כאשר הוא יושם לראשונה באנגליה. חוק רפורמת המס משנת 1986 הפחית משמעותית את מספר הנכסים החייבים במיסוי על מנת להפחית את הארנונה ככל האפשר. ארנונה הם חלק חשוב מאוד מההכנסות של הרשויות המקומיות. הם משמשים למימון שירותים ותשתיות ציבוריות. בשנים האחרונות חלה הפחתה משמעותית בארנונה. זה נובע ממספר הולך וגדל של אנשים שעוזבים את בתיהם ומשתמשים ב-Airbnb במקום לשהות במלון או לשכור דירה או בית. מערכת המס הנוכחית לא נועדה להסביר את ההתנהגות החדשה הזו. מס רכוש הוא מס שאנשים משלמים על שווי הנכס שלהם. זה בדרך כלל משולם על ידי בעלי בתים ועסקים באזור נתון. בשנים האחרונות הצטמצמו הארנונה במקומות רבים עקב הגידול במספר האנשים המתגוררים מחוץ לערים ואינם יכולים לעמוד בהם.

מקור ההכנסה העיקרי של הרשויות המקומיות

בעבר, ארנונה היו מקור ההכנסה העיקרי של הרשויות המקומיות. עם זאת, עם עליית הטכנולוגיה והגלובליזציה, קמו תעשיות רבות שמייצרות יותר הכנסה מאשר ארנונה. על מנת לטפל בנושא זה, חלק מהמדינות ביצעו הפחתה בתעריפי הארנונה. מדינות אלו כוללות את הודו וסין. יוזמות ממשלתיות מיושמות גם להפחתת שיעורי הארנונה באזורים מסוימים באמריקה ב-20%. הארנונה היא סוג של מס המוטל על מקרקעין. המטרה העיקרית של המס היא מימון תשתיות ציבוריות, כגון בתי ספר, כבישים ומכבי אש. ארנונה משמשת גם למימון פעולות השלטון המקומי, כגון משטרה ובתי משפט. בארצות הברית, מיסי רכוש נגבים על ידי המדינה או הממשל המקומי על כל נכסי המגורים והמסחר באזור שיפוט. מיסי רכוש נגבים בדרך כלל על ידי רשויות המיסוי בעת המכירה או העברת הבעלות. בקנדה מס רכוש נגבים בעיקר על ידי ממשלות מחוזיות.

להשארת פרטים לייעוץ והלוואות

מלאו את הפרטים ויועץ מומחה מטעמינו ישמח לסייע לכם :)

מאמרים שהגולשים שלנו אוהבים: