קרן פועלים הקרן של העסקים

 

קרן פועלים הינה קרן להלוואות לעסקים קטנים ובינוניים מטעם בנק הפועלים וכלל ביטוח. באמצעות קרן פועלים ניתן לעזור לעסקים רבים קטנים ובינוניים להמשיך להתרחב במקום לחשוב על מקורות להשגת כסף נזיל לעסק בין אם זה לשרוד את היום יום או לקנות מכונות חדשות ולהתרחב הן מבחינת סניפים ועוד.

למה כדאי לעסקים לקחת הלוואה  מקרן פועלים?

מאחר שעסקים קטנים ובינוניים מהווים את רוב העסקים במשק, לא תמיד לעסקים קטנים יש את ההון הדרוש על מנת להמשיך ולהתקיים בתור עסק למכירת שירותים או מוצרים. גם לעסקים בינוניים מצב לא קל, על מנת שהם יוכלו להתרחב לעוד סניפים ולהכניס עוד מכונות לעסק שלהם הם חייבים כסף נזיל, ושאין לעסק האופציה היחידה שעומדת עבורו היא הלוואה ממקורות שונים. באמצעות קרן פועלים ניתן למצוא שלושה מסלולים שונים אשר מותאמים לצרכים של העסק עצמו. שלושת המסלולים כוללים: מסלול השקעות, מסלול הקמת עסקים קטנים וחדשים, ומסלול הון חוזר.

מסלולי ההלוואה של קרן פועלים שעומדת לעסקים השונים?

קרן פועלים מעמידה לעסקים השונים שלושה מסלולים בהתאם לצרכים האישים שלהם. שלושת המסלולים כוללים:

מסלול השקעות- זהו מסלול בו העסק נדרש להתרחב ולפתח את עצמו. מסלול זה מתאים במיוחד לעסקים בינוניים  שרוצים להתרחב מבחינת מיקום גיאוגרפי.

מסלול הון חוזר כמו במימון עסקי של הלוואה בערבות מדינה– במסלול הון חוזר מדובר על מימון הלוואות לטובת תפעולו השוטף של העסק. תפעול זה יכול להיות ברכישת מכונות חדשות לעסק ועוד דברים שהעסק זקוק להם על מנת להמשיך בתפעולו השוטף ביום יום.

מסלול הקמת עסקים חדשים קטנים- במסלול זה במסלול זה ניתנים הלוואות לעסקים חדשים שבשלבי הקמה או בתחילת דרכם העסקית.

מהם תנאי ההלוואות והריביות דרך קרן הפועלים לעומת חברות אחרות?

באמצעות קרן הפועלים תוכלו לקבל סכומי הלוואה עם ריביות משתלמות ביחס לגופים חוץ בנקאיים אחרים אשר קיימים בשוק. כך למשל, עסק בהקמה  יכול לקבל הלוואה עד 500,000. עם מחזור עסקי של 25 מיליון יכול לקבל הלוואה עד 2 מילון ₪ ואילו עסק עם מחזור עסקי של עד 50 מיליון יכול לקבל עד 3 מיליון ₪ הלוואה. מעבר לכך, תנאי ההלוואה הינם עד 72 חודשים ואף ניתן לדחות את הקרן עד שנה ואז לשלם את ההלוואה ב-60  תשלומים. עמלת ההקמה הינה בעלות של 70% מהעמלה אשר נהוגה בבנק, כך שאיך שלא מסתכלים על קרן הפועלים היא משתלמת ביותר ביחס לגופים אחרים.

איך ניתן לקבל הלוואה מקרן פועלים?

על מנת לקבל הלוואה מקרן פועלים עליכם להגיש בקשת הלוואה לקרן על הסכום שאתם מעוניינים להלוות. הבקשה לקבלת הלוואה מטופלת תוך 14 ימי עסקים מיום הגשתה. תחילה ישנו  מיון ראשוני ולאחר מכן בדיקה אשר מתבצעת באמצעות חברת BDI אשר בודקת את חשבון בעל העסק בצורה מקצועית, יסודית ומהירה על מנת לקבל פרטים על האשראי של העסק והאם הוא לא בחובות שונים או בתהליכים משפטיים. אם הכל מתנהל מקבל העסק את ההלוואה שהוא צריך. במידה והעסק בתהליכים משפטיים או יש נגדו תיק בהוצאה לפועל רוב הסיכויים שלא תאושר לו הלוואה.

קרן פועלים הקרן של העסקים