הלוואה לעסק חדש 202

כל עסק חדש יודע שעל מנת שהוא יוכל להתקיים הוא חייב הלוואה לעסק חדש באמצעות הלוואה לעסק חדש יכול העסק להתמקד בשירותי או מוצרי העסק במקום לדאוג לכספים על מנת שהעסק ימשיך להתקיים. ההלוואה עוזרת עד מאוד לעסק במיוחד שהוא בשלבי הקמה וזקוק להרבה מאוד כסף. את ההלוואה ניתן לקבל בכמה אפיקים שונים אשר כוללים: בנקים, חברות אשראי וכן חברות פיננסיות שונות אשר מציעות בין היתר ליווי מקצועי שעוזר רבות לעסק בתחילת דרכו.

הלוואה לעסק חדש

רוצים להקים עסק חדש אבל אין לכם את ההון הנדרש לשם כך? עומדת בפניכם האפשרות לקחת הלוואה לעסק חדש, אבל לפני שאתם רצים לקחת אותה, כדאי להכיר את כל ההיבטים הכרוכים בהלוואה כזאת ובדיוק על ההיבטים האלה מדברים איתכם בשורות הבאות, המומחים של מרכז הלוואות בערבות מדינה.

למה בכלל צריך להגדיר הלוואה כהלוואה לעסק חדש?

מן הסתם, אתם יכולים לשאול את עצמכם מה זה בכלל עניינו של הבנק לאיזו מטרה אתם לוקחים הלוואה. מדוע אתם בכלל צריכים לדווח לבנק מהי המטרה של ההלוואה. ובכן, כאשר אתם מגישים בקשה להלוואה, הבנק בוחן את בקשתכם על פי שורה של קריטריונים שנבחנו על ידי אקטוארים מומחים, קרי אנשי מקצוע שיודעים להעריך סיכון. בחינה אקטוארית זו כוללת בתוכה בחינה מעמיקה אל תוך רקורד האשראי שלכם, אל תוך מצבכם הפיננסי הנוכחי, גילכם, הרקע הדמוגרפי שלכם, הנכסים העומדים לרשותכם וכן גובה ההלוואה, תקופת ההחזר המבוקשת וכמובן מטרת ההלוואה. כל אלה הם מרכיבים שמגדירים בסופו של דבר את רמת הסיכון שלוקח על עצמו הבנק כאשר הוא נותן לכם הלוואה.

הלוואה לעסק חדש נחשבת להלוואה מסוכנת למדי, שכן היא ניתנת לטובת מיזם עתידי שהצלחתו לא ידועה והיכולת של מבקש ההלוואה לנהל את הכספים בצורה נכונה לטובת הצלחת העסק גם היא אינה ידועה. הבנק צריך למעשה לשמוע אתכם, לבדוק אתכם ועל פי זה להעריך האם בכלל כדאי לו לקחת את הסיכון ואם כן, אז איך הוא מתמחר את הסיכון הזה במונחי ריבית, קרי כמה ריבית הוא דורש מכם על ההלוואה. מהסיבה הזאת, מבקש הבנק לדעת גם את המטרה שלשמה נדרשת ההלוואה ובמקרה הזה, הלוואה לעסק חדש.

מהיכן ניתן לקחת הלוואה לעסק חדש?

המגזר העסקי הוא צרכן מאוד חשוב של ענף האשראי ובענף זה ישנה תחרות אינטנסיבית על כיסם של בתי העסק והיזמים. הסיכון של הלוואות עסקיות הוא אמנם גבוה יותר, אך לאורך השנים למדו ספקי האשראי השונים כיצד ניתן למתן את הסיכון הזה, גם על ידי בחירת ההלוואות שניתן לתת ואלו שלא ניתן לתת וגם על ידי עיגון של בטוחות וערבויות שיבטיחו את החזר ההלוואה עד תום. בהינתן אלה, כולם רוצים להתחרות על כיסם של בעלי העסקים ובכולם הכוונה היא לא רק לכל הבנקים, אלא גם לספקי אשראי חיצוניים כדוגמת חברות כרטיסי אשראי, קרנות השקעה, קרנות סיוע לעסקים, קרנות פנסיה, קופות גמל, חברות מימון פרטיות, איגודים מקצועיים ועוד.

המשמעות מבחינתכם היא, שכדי לקבל הלוואה לעסק חדש אתם יכולים לפנות לא רק לבנק בו אתם מנהלים את חשבון העו"ש שלכם, אלא גם לבנקים אחרים וגם לעוד הרבה ספקי אשראי חיצוניים למערכת הבנקאית, שהם אינם בנקים. לאורך שנים נחשבו גורמים חוץ בנקאיים אלה ליקרים מאוד, קרי גורמים שנתנו הלוואות בריביות גבוהות מאוד וזה נכון. לאורך שנים, לא הייתה לאותם גופים גישה למידע בו מחזיקים הבנקים ביחס ללווים השונים. בהיעדר מידע זה נאלצו אותם גורמים להטיל על כל לווה את הריבית הגבוהה ביותר שתשקף את רמת הסיכון הגבוהה ביותר. כיום המצב הוא שונה לחלוטין, ושוק המידע לאשראי נפתח לחלוטין וכל ספק אשראי יכול לבדוק את כל המידע הדרוש לו אודות הלווה, ובהתאם לכך להתאים לו הלוואה בריבית ראויה והוגנת. על כן, לפני שאתם פונים לקבל הלוואה לעסק חדש, אפשר בהחלט לפנות גם לגורמים חוץ בנקאיים שונים בניסיון לאתר הזדמנויות להלוואה בתנאים נוחים וריבית נמוכה.

איך הכי נכון לקחת הלוואה לעסק חדש?

לבסוף, חשוב להבין את הדבר הבא: נטילת הלוואה לעסק חדש אינה דומה לנטילת הלוואה פרטית לצרכים פרטיים. הסכומים יכולים להיות גבוהים יותר, הצרכים שונים, תנאי ההחזר שונים וגובה הריבית שונה. בהתאם לכך, במקרים רבים יש לגייס את ההון הנדרש באמצעות מספר הלוואות הנלקחות במקביל מכמה ספקי אשראי שונים. למעשה, במקרים רבים נבנה למעשה תיק הלוואות וזאת במטרה א' לאפשר גיוס מלא של כל ההון הנדרש להקמת העסק וב' ליצור את תמהיל ההלוואות הטוב ביותר מבחינת תנאי ההלוואה וגובה הריבית. המשמעות היא שאת התהליך הזה אתם לא רוצים לנהל לבד, גם אם יש לכם ניסיון רב בנטילת הלוואות פרטיות לצרכים הפרטיים שלכם.

ישנם גופים מקצועיים שמגישים סיוע מקצועי לעסקים ויזמים בתחילת דרכם, לצורך גיוס האשראי הנדרש להם במסגרת תיק הלוואות שנבנה במיוחד עבורם ובתנאי השוק הטובים ביותר. מרכז הלוואות בערבות מדינה מציע לכם פלטפורמה סופר מקצועית לנטילת הלוואות לעסקים חדשים, ובכלל זה פנייה לשורה של ספקי אשראי בנקאיים וחוץ בנקאיים לרבות במסלולים בערבות מדינה, מסלולים בריבית נמוכה במיוחד ומסלולים ייחודיים לאיגודים מקצועיים בתחום הפעילות שלכם. האפשרויות הן רבות ומומחי האשראי של מרכז הלוואות בערבות מדינה מכירים את כל האפשרויות הללו ויודעים כיצד לגייס אותן על מנת לבנות עבורכם את תיק ההלוואות הטוב ביותר לעסק.

כמו כן, במסגרת השירות שהוא נותן, מציע מרכז הלוואות בערבות מדינה ייעוץ וליווי צמודים בכל הקשור לגיבוש תיק ההלוואות עם מטרה כפולה מול העיניים: להבטיח שכל ההון הנדרש לעסק אכן יגויס בתנאים הטובים ביותר ובמהירות הרבה ביותר וב' שההון שיגויס יהיה בגובה ובהיקף כזה שיאפשר לכם לעמוד בהחזרים הנדרשים בכל סיטואציה, גם אם יתממש התרחיש הפחות רצוי. ישנם היבטים רבים ומגוונים שיש לשקול לפני שנוטלים הלוואה לעסק חדש והלוואה עסקית בכלל, ומרכז הלוואות בערבות מדינה מאפשר לכם לבחון את כל ההיבטים האלה בצורה שיטתית ומקיפה על מנת להבטיח את התוצאות הטובות ביותר עבורכם בנטילת הלוואה לעסק חדש.

מדוע עסק חדש צריך הלוואה?הלוואה לעסק חדש בתנאים הטובים בארץ

מאחר שלעסק חדש ומתחיל אין עדיין הכנסות על מנת שיוכל להתקיים, יש צורך בסכום התחלתי שיעזור לו על מנת שיוכל בעתיד להכניס רווחים יפים. באמצעות הלוואה לעסק חדש ניתן לעזור לעסק בתחילת דרכו, במיוחד שאין לו די הכנסות על מנת להתחיל בהקמתו. ההלוואה נותנת לבעל העסק אוויר לנשימה וכך למעשה בעל העסק פחות טרוד באיך להשיג מזומנים לעסק אלא באיך להרוויח מהמוצרים או השירותים שהוא מציע ללקוחותיו, וכך למעשה הוא יכול להתמקד ישירות בניהול העסק ולא להתעסק בדברים אחרים שמפריעים לניהול העסק עצמו.

אילו הלוואות עומדות לפני העסק?

בפני העסק הקטן עומדות כמה אופציות על מנת לקבל הלוואה. האופציה הראשונה היא ללכת לבנק שלו ולבקש הלוואה לעסק חדש, אך על מנת לקבל הלוואה מהבנק יש צורך בביטחונות שיש לעסק ובערבים. ללא הצגת ביטחונות וערבים לא ניתן בכלל להגיש בקשה להלוואה. לכן אם אין לכם ביטחונות או ערבים כדאי שתוותרו על אופציה זאת. אופציה אחרת היא לפנות לחברות האשראי השונות הכוללות את ישרארכט, ויזה כאל ולאומי קארד ולבקש מהם הלוואה לעסק חדש, גם בבקשה זאת ידונו חברות האשראי עם הבנק שלכם ויחליטו אם מגיע לכם הלוואה. אם יש לכם חובות בהוצאה לפועל או שאתם בדיונים משפטיים דעו ש לא יאשרו לכם הלוואה. לכן נותרה האופציה השלישית שהיא חברות פיננסיות, חברות פיננסיות ישמחו לעזור לכם ללא ביטחונות או ערבים שאתם צריכים להשיג וכמו כן יעמידו לשירותכם ייעוץ מקצועי שיעזור לכם לא לעשות טעויות בתור עסק קטן ומתחיל.

הלוואה בערבות המדינה לעסקים קטנים וחדשים

אחת ההלוואה המשתלמות ביותר שכדאי לכם לקחת היא הלוואה בערבות המדינה. הקרן לערבות המדינה עוזרת לעסקים קטנים ובינוניים הן מבחינת מתן הלוואות בתנאים נוחים וגמישים והן מבחינת ליווי מקצועי לאורך כל הדרך. לכן אם אתם מתלבטים בתור עסק חדש מאיפה לקחת הלוואה עם ריביות לא גבוהות ותנאי החזר נוחים הקרן לערבות המדינה היא הפתרון עבורכם. אם הקרן לערבות המדינה תוכלו לקבל הלוואה בהתאם לצרכים האישיים שלכם בתור עסק חדש ומתחיל וכמו כן ייעוץ מקצועי שיעזור לכם בהמשך הדרך כיצד להרוויח ולהתרחב בתור עסק. ייעוץ זה אינו ניתן במקומות אחרים לכן כדאי לנצל אותו במיוחד שהוא ניתן לכם במחיר מסובסד ונוח שניתן לעמוד בו.

 

 הלוואה לעסק חדש