Site icon הלוואה בערבות המדינה

איך מזהים רואה חשבון מומלץ?

קרדיט תמונה: freepik

השלב הראשון אחרי שמקימים עסק הוא למצוא רואה חשבון שילווה אתכם לאורך הדרך. רואה חשבון הוא איש מקצוע שאמור לספק לכם הכוונה מקצועית בהתנהלות מול הגופים השונים. באמצעות רואה חשבון מומלץ תוכלו להמשיך לנהל את העסק מבלי להתעסק בעניינים בירוקרטיים. מכאן עולה השאלה, איך תוכלו לדעת איזה רואה חשבון יהיה הכי מומלץ מבין האפשרויות הקיימות? הרי לא תרצו להפקיד את המשימה בידיים של איש מקצוע לא מנוסה. יש כמה טיפים שיאפשרו לכם לדעת לאיזה רואה חשבון הכי כדאי לכם לפנות.

 

רואה חשבון שמתמחה בעסקים קטנים

ההתנהלות עם עסקים קטנים תהיה שונה בהשוואה להתנהלות של עסקים גדולים. רואה חשבון מומלץ לעסק בתחילת הדרך הוא רואה חשבון שמתמחה בעסקים קטנים. כך שהוא ידע מה נכון לעשות בתחילת הדרך כדי להביא את העסק להתנהלות תקינה לגמרי. יש כל מיני פעולות קטנות שעסק קטן נדרש לעשות, פעולות שאותן עסקים גדולים לא עושים. לכן מראש מוטב לכם לבחור באיש מקצוע שמכיר את הפעולות השונות האלה. אתם תוכלו להיות רגועים כאשר המושכות יהיו בידיים של איש מקצוע שמכיר עסקים קטנים.

 

תקבעו פגישת היכרות ראשונית

כדי שתוכלו להסיר את סימני השאלה יהיה עליכם לקבוע פגישת היכרות ראשונית. בפגישה אתם אמורים ללמוד מי הוא אותו רואה חשבון שיושב מולכם ועד כמה הוא מבין עניין. תוכלו לשאול אותו כל מיני שאלות שונות שמעסיקות אתכם לפני פתיחת העסק. רואה חשבון מומלץ הוא רואה חשבון שיענה לכם על כל שאלה שמעסיקה אתכם. כך תדעו כי בצד השני ישנה אוזן קשבת שמוכנה לייעץ לכם בכל מיני פעולות שונות. הרי כל פעולה שתעשו תרצו לעשות אותה לאחר התייעצות עם רואה החשבון.

 

חוות דעת טובה מלקוחות אחרים

השאירו מאחור את מה שרואה החשבון עצמו אומר לכם. בסוף הדרך הכי טובה לזהות רואה חשבון מומלץ היא על ידי מה שאומרים עליו הלקוחות האחרים שלו. אם הלקוחות האחרים שהוא מעניק להם שירות מספרים דברים טובים, זה אומר שהוא עושה עבודה טובה. אם אתם נתקלים בביקורות שונות מצד לקוחות בהווה או בעבר, זה כמובן אמור להדליק לכם נורה אדומה.  הקשיבו היטב מה מספרים על רואה החשבון שאליו אתם אמורים לפנות.

 

הגיעו לראות את המשרד להתרשמות

המקום שבו יושב אותו רואה חשבון מומלץ יכול לספר עליו לא מעט. התקווה שלכם תהיה כי תיכנסו למשרד, אך בו בזמן אתם תרגישו כי הגעתם לבית. אין סיבה שתרגישו כי אתם מגיעים למקום שלא נעים לכם לשהות בו. אם הרושם הראשוני כאשר אתם מגיעים למשרד של רואה החשבון הוא לא טוב, זה אומר המון. חלק נכבד מהזמן יהיה עליכם להגיע לשיחות עם רואה החשבון שלכם כדי שיפתור כל מיני בעיות שונות.

Exit mobile version