Site icon הלוואה בערבות המדינה

השוואת משכנתאות – חלק בלתי נפרד מתהליך לקיחת המשכנתא

אם החלטת שהגיע הזמן לקחת משכנתא, וודאי שמת לב שהשוק מגוון מאוד – המסלולים, האפשרויות, הריביות ושאר ירקות; יש כל כך הרבה אופציות עד שזה מרגיש כמעט בלתי אפשרי לבחור. כל מסלול מציע תנאים שונים, ולא בטוח שהם יתאימו לך כלל וכלל. מסיבה זו, חשוב לבצע השוואת משכנתאות ולהכיר היטב את המסלולים שהוצעו לך. כך, ניתן יהיה לבחור נכון ומדויק יותר במסלול שיהיה הכי קל לעמוד בו ולהתמיד בו לאורך שנים.

 

נתונים אישיים כחלק בלתי נפרד מתהליך השוואת משכנתאות

כסף הוא לא הפרמטר היחיד שצריך להתייחס אליו כשעושים השוואת משכנתאות יש להתייחס גם לנתונים אישיים הרלוונטיים לתהליך. מדוע? כי כשאדם לוקח הלוואה כל כך גדולה למספר שנים ונעשה כפוף לגורם הבירוקרטי שנותן את ההלוואה, עליו להתחשב ברמות הסיכון שהוא יכול או מוכן לקחת על עצמו. למשל;

כל אלו משפיעים מאוד על בחירת מסלול המשכנתא, שכן כל מסלול מביא עימו יתרונות וחסרונות שמתאימים או לא מתאימים לאנשים שונים. לכן, יש לבצע השוואת משכנתאות וכך להבין מהו המסלול הנכון והמדויק ביותר עבורך. מדובר בהתחייבות לאורך שנים ארוכות וכדאי שהיא לא תהפוך לעול.

בנוסף, יש לקחת בחשבון נתונים אחרים שאינם קשורים אליך באופן אישי. אפשר לקרוא להם, נתונים מאקרו כלכליים או כאלו שאין לאף אחד מאיתנו שליטה עליהם. הם יכולים להשפיע על שוק המשכנתאות לטובה או לרעה, ובהמשך ישיר לכך גם על יכולת ההחזר של כל אדם שהתחייב למשכנתא לתקופה כזו או אחרת. בנוסף, יש לקחת בחשבון שערי מט"ח, ותנודות שונות בשוק שעלולות להוזיל ואף לייקר את המשכנתא.

כמובן שאין אפשרות לחזות במדויק את כל השינויים והתנודות הללו, אך איש מקצוע מעולה שמכיר את עולם המשכנתאות היטב, ישמח לסייע לך ולהגיע קרוב ככל האפשר לנתונים העתידיים, ובאופן מדויק. אי אפשר לבצע השוואת משכנתאות באופן עצמאי ולו מהסיבה הזו שאינך מגיע מהתחום ואין ביכולתך לחזות אותו, כיוון שאין לך היכרות מעמיקה מספיק עם הגורמים השונים שמשפיעים עליו.

עם זאת, זה ממש לא אומר שלא כדאי להכיר את המסלולים השונים לפחות באופן בסיסי. ובכן, אלו המסלולים הנפוצים ביותר בקרב כל הגורמים מהם ניתן לקחת משכנתא. כאמור כל מסלול מגיע עם רמת סיכון שונה, ומתאים למצבים כלכליים שונים:

 

הבה נחזור ליועץ המשכנתאות שלנו

מבלבל, נכון? בדיוק בגלל זה השוואת משכנתאות יש לבצע רק עם יועץ משכנתא מומחה. מדובר כאן בסכומי עתק, כסף גדול עם פוטנציאל חיסכון משמעותי אם רק מאפשרים לגורם מקצועי לסייע לנו בתהליך. יועץ טוב, יוכל לא רק להשיג עסקה אופטימלית אלא אפילו להיטיב את התנאים עבורכם יותר ממה שציפיתם! לאנשי מקצוע אלו יש קשרים עם הבנקים השונים, הם מכירים היטב את האותיות הקטנות ואת המסלולים השונים, כך שברגע שיקבלו ממך את כל המידע החשוב, יוכלו להתקדם בעבודתם ולהשלים אותה על הצד הטוב ביותר עבורך.

 

משכנתא היא חלום של רבים לסיכומו של דבר, חלום שלא מעט מוותרים עליו מראש בשל המחירים הגבוהים והסיבוך שבתהליך. אבל זה לא צריך להיות ככה, לא כשישנו גיבוי מיועץ משכנתאות מקצועי ואמין שיעשה הכל כדי להציג בפניך את התנאים הטובים ביותר, למשכנתא בלי כאב ראש!

Exit mobile version